min iphone!!

Skrivet den: 2011-06-29 kl. 12:57:00 / Kategori: That is that
Om jag säger att jag inte är sådär jättesmart när det kommer till tekniska prylar så är det inte många som säger emot. Inte en enda tyvärr.. Och det KANSKE ligger något i det när jag igår råkade, på något sätt, ingen aning om hur, radera eller plocka bort ALLA appar på min telefon. Ingenting fanns kvar. Jag klarade ungefär 20 min innan jag laddade ner facebook på nytt men allt det andra. Usch vill inte tänka på det. Däremot kan vi föreställa oss Daniels alla suckar om min nya bedrift. HELA VÄGEN TILL BROMÖLLA igår kan jag tala om ;)

Och  vet ni vad jag gjort nu? Jo jag har fixat telefonen. Allt är tillbaka, precis som tidigare. JAG "lagade" min telefon igen. Å yes :)  In your face Daniel, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0