På en buss

Skrivet den: 2011-06-29 kl. 17:56:49 / Kategori: That is that
såhär gick det till när jag åkte bussen hem idag. Jag hade himla roligt åt att titta på folk runt omkring mig. Är det elakt? Det fina vädret lockade folket till åhus och stranden och bussen var därför mer än full. Men ändå skulle mer folk på..

 Iaf så fanns där en tant som lekte med en främmande bäbis som satt i en vagn. När barnet gjorde något skrattade hon högt och började rökhosta som tusan.. Mamman såg skeptisk ut. En annan tant stod och klagade över att alla tog bussen just nu när hon skulle åka. Antingen fick man vara på stranden längre eller helt enkelt åka hem tidigare. Nu var en dum tid tyckte hon.. En tjej stod nästan längst fram och vid varje stopp skrek hon på oss andra att gå bakåt i bussen. Och en annan tant drog en suck av lättnad när bussen svängde och uttalade sig om att det var så skönt att solen gick i moln.. Vilket moln kan man undra idag :)

Nu sticker jag till gymmet och  Carro ska få ge mig lite träningsvärk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0