the place!!

Skrivet den: 2011-06-15 kl. 14:50:46 / Kategori:
heeeeeej

Idag är jag ledig. Typ hela dagen tills jag ska hämta Daniel ikväll vid tio. Så idag är det lägenhetsdag. Och jag har fått massor gjort. Kan bero att jag har varit uppe sedan klockan sju då jag började tvätta. Jag vill verkligen få det fint här hemma. Daniel kommenterade igår hur pedantisk jag blivit. Jag gillar det!! Inte Daniel ;)  
Och även om här är långt ifrån klart så tänkte jag ändå bjuda på några småbilder. Och jag lägger upp en helt ny kategori också. The place.



På vår balkong. Vi hade ingen balkong i förra lägenheten, därför är det extra roligt här ute. Det tycker både Cissi och Ceasar. Idag har jag lagt trägolvet. Rätt nöjd med mig själv faktiskt. Nu ska där dit lite hyllor och massor av blommor och växter. Fast de får vi ta sist. För annars vissnar de innan vi är klara, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0