tisdag är inte lika med söndag

Skrivet den: 2011-06-21 kl. 06:25:55 / Kategori: That is that
hjälp!! Jag vaknade idag och direkt så tänker man ju "vilken dag är det idag, och vad ska jag göra?" Ganska snabbt kom jag fram till att det var söndag och att jag faktiskt var helt ledig idag. HA vilket jävla hån. Det är tisdag och jag ska jobba det tidiga passet idag. Typsikt. Men men, fördelen är ju att jag får sluta tidigt också så får tänka på det istället.

Midsommar närmar sig, och tidningarna skriver om risk för regn och förhöjda priser på jordgubbarna, precis som alla andra år. Vi ska till stugan i år. precis som förra året. Och då var det helt perfekt.






haha, jag älskar denna bilden på Vera och Kalle :) Men jag förstår dem, midsommarfrukosten är inte att leka med.









Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg

2011-06-21 @ 06:46:25
URL: http://sawee.blogg.se/
Postat av: iisaacson

Vilken fin blogg du har !:D

hur har din sommar varit hittils ? :)

2011-06-21 @ 13:50:22
URL: http://iisaacson.blogg.se/
Postat av: syster

haha första bilden vr ju rätt rolig ;)

2011-06-22 @ 14:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0