Bahamas del 1

Skrivet den: 2011-03-21 kl. 12:07:56 / Kategori: MIAMI / Västindien 2011
(gissar att det kommer fler delar, haha)

Hej mina vänner. Samtidigt som jag skriver detta anländer vi till Bahamas. Tyvärr är det för mörkt för att några foto ska bli bra. Och rummet är för stökigt för att jag ska kunna visa de. Ni får helt enkelt vänta till Erica har städat ;) Vi har samma städerska och servitris hela veckan vilket är skoj eftersom de är jättetrevliga. Igår var vi och åt i den fina restaurangen. Ovanligt för mig och Daniel med tre-rätters så vi var jättemätta. Får ta lite bilder där ikväll eller någon annan kväll. Nu ska vi äta frukost och sedan blir det stranden för vår del. Bilderna kommer från igår när vi strövade runt på båten lite




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0