Failure!!

Skrivet den: 2011-03-10 kl. 08:03:53 / Kategori: That is that

Hjälp!! Skrev inte igår för jag visste inte vad jag skulle skriva. Mitt musik och rörelsepass blev en sådan flopp att jag höll på att dö. Gör det fortfarande. för det första innehöll mitt pass inte hälften så mkt rörelser som alla andras, och det blev ju inte bättre av att jag sedan glömde hälften. Jag kunde se hur både mina klasskamrater och min lärare tyckte synd om mig innan passet ens var slut och det var bannemej inte roligt. Och det är bennemej inte roligt att behöva gå till skolan idag och försöka få deras respekt och lyssna på mina idéer igen liksom.

Något positivt i det hela var väl att jag testade mitt pass på en grupp barn på eftermiddagen. Då gick det mycket bättre även om jag får göra en del ändringar tills vi ska göra det på VFUn. så jag lär mig antar jag.

Nu ska vi ha lektion i skridskoåkning. Ni behöver inte hålla tummarna..

Skriver mer senare. hoppas att jag är piggare då..  Lägger till en passande bild också.



Alcatraz 2007 igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0