google it!

Skrivet den: 2011-03-03 kl. 12:27:29 / Kategori: That is that

Hej hallå och god morgon! Idag har det varit en riktigt god morgon med en idrottslektion på schemat. En bra sådan där Desiree också fick vara med i gänget och leka lite. Känner mig mindre mobbad idag och det är alltid ett plus i kanten, haha.

Jag testade en grej imorse. En liten egokick för personer i rampljuset och lite jobbigare för oss andra. Att googla sig själv. Blev inte så lyckat på själva text-sökningen där det inte direkt handlade om mig. Mer än att jag finns på facebook. Men det är ju bilderna som räknas ändå. ;)  Söker man på Desiree Persson så föreställer både bild 3 och 5 ingen mindre än just mig. På "sida" 6 eller 7 finner man också en tallrik glass och en kamera som båda kommer från den blogg ni nu läser. Något jag kan leva med, utan problem. "Kenza" får kanske lite fler sökträffar men lilla jag är nöjd med det lilla jag får :)

Nu ska jag bokstavligen talat slänga i mig lite snabbmakaroner och fetaost innan jag sticker till jobbet. Kram på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0