hello

Skrivet den: 2011-03-22 kl. 15:00:30 / Kategori: MIAMI / Västindien 2011

Hej alla!!
Gissa vad, Dessi har blivit sjösjuk. Den här båten gungar lite och det gör mig snurrig. (och inte på ett bra sätt) Igår var det finmiddag på båten och alla var uppklädda. Är det något amerikanarna kan så är det att klä upp sig. Jag och Daniel gjorde vårt bästa för att hänga på men på grund av sjösjukan tog vi inga kort på oss båda utan det blev sängen direkt efter middagen. Men det är finkväll en gång till så får ta kort på oss båda då. När vi kom till rummet hade Erica gjort en elefant av handduken och satt på mina glasögon. Så även om det gungade somnade jag med ett leende på läpparna! KRAM

PS. Syster, nej det kan man inte.
      Thomas, nej du är verkligen ingen blekfis :)


Kommentarer
Postat av: Micha

Gud vad fin du är Dessi:) ses när ni kommer hem! kramar

2011-03-22 @ 23:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0