röd och fin

Skrivet den: 2011-03-05 kl. 14:22:59 / Kategori: That is that
Nu är jag röd och fin. Nej, inte ens det är jag. Jag är lika blek som innan jag la mig i solariet, fast nu luktar jag äckligt också. Man har ju sett massor av solariebilder på bloggar runt om på internet. Och bilder gör bloggar roligare. Det är ju därför jag trakasserar min omgivningen med min älskade kamera. Men solariebilder har jag inte riktigt förstått. Alla som tar kort på sina pinnsmala ben och lilla spetstrosan. Nä, lite för intimt för min del som istället valde att lägga upp bilder på när mina naglar solade solarie. Men idag, just nu, ska ni faktiskt få en rolig solariebild. Den bjuder jag på.

Nu smiter jag till jobbet. Vi hörs senare, kram kram





Kommentarer
Postat av: LillaSoffiaah

Frågestund på bloggen! :)<3

2011-03-05 @ 15:18:54
URL: http://lillasoffiaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0