sista rycket!!

Skrivet den: 2011-03-14 kl. 08:25:38 / Kategori: That is that
Nu jäklar!! Saker och ting börjar falla på plats och snart är jag redo för MIAMI!! Skrev ju en lång lista för några dagar sedan om allt jag hadr kvar att göra, en liten kom-ihåg-lista. Jag har verkligen kunnat prickat av lite på den nu under helgen, vilket känns skitbra. Och jag är färdigpackad, allt utom smink och tandborste och ett par skor är på plats. (Daniel tror inte på mig, inte Basse heller)

tvp pass på konsum
två matcher
ett personalmöte
ett besök hos Ida för att fixa naglarna
ett besök hos Sara för att bli fin i håret
en examination
tre besök på min VFU-plats
två dagars jobb på skolan
en jobbkväll på wä bil för fotbollen.
Ett pass på konsum
färga håret hos Sara
Lämna nyckel till Johanna

iiihhh, jag vill dit!! Fast nu ska jag springa och möta upp Linus och sen ska vi trava ut till Hammar. Smell ya later..




Kommer tjata denna ett tag, sorry ;)  in your face liksom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0