we got internet!!

Skrivet den: 2011-03-20 kl. 16:08:47 / Kategori: MIAMI / Västindien 2011

efter mkt om och men har vi internet igen. Det är svårt att blogga utan ;)  Idag är vår sista dag i Miami och vi ska åka om en timme ungefär. Känns lite sådär, vi hade gärna legat på stranden här en vecka till, men å andra sidan har vi resa knappt börjat. Det är ju för kryssningen vi är här. (Hoppas på bättre internet där)

Igår låg vi halva dagen på stranden och ägnade andra halvan åt shopping. Det gick lite segt i början men efter ett tag kom vi igång. Vi köpte hörlurar på apple, det blev några shotglas, en t-shirt till mig, två till Daniel och två nya bikinis till mig. Sedan lite smink och krämer inne på Sephora. Jag fick en snygg strandkasse också som påse i en av affärerna. Aja, får visa bilder på det sen när jag har mer tid. Nu måste jag packa om min resväska. Hatar att jag redan har problem att få ner allt. (Just de, hittade ett par skor också ju ;) )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0