lite av en dålig dag!

Skrivet den: 2011-05-05 kl. 21:44:52 / Kategori: That is that
Denna torsdag hade jag höga förväntningar på. Och det började bra med. Jag och Linus skrev lektionsplaneringar till tusen och tvätten var klar redan vid halv elva.

Efter en lunch körde jag och systern bananlådor och annat till nya lägenheten. Kändes bra om det inte varit för att jag repade insidan av fönstret rätt illa. Med en jävla JULGRAN.. när det är lagat och betalt och jag fått lön igen då kanske jag kan skratta åt det hela men jag är inte riktigt där än.

Efter den pärsen och att sedan berätta om vad jag gjort för Daniel var jag egentligen för trött för att träna. Det märktes då jag på uppvärmningen lyckades med en sträckning i låret också. Så jag ligger här och tycker lite synd om mig själv. Det härliga är att jag nu är ledig i två och en halv dag. Det kommer bli fotbollsfest, mys med Daniel, och shopping till nya lägenheten. Så jag är glad och rätt lycklig ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0