ny vecka!

Skrivet den: 2011-05-09 kl. 07:57:54 / Kategori: That is that

ny vecka. Och lönevecka också, de är ju inte fel. Vad som däremot är fel att att jag inte kan publicera några inlägg verkar det som. Skrev ett igår som aldrig kommit upp. Vet inte om detta heller fungerar, men men. De har gjort att jag lyssnat på home-låten några gånger extra, älskar den.

Idag ska jag och några klasskompisar på studiebesök. Det ska bli både roligt och intressant. Fast jag hoppas att det inte kommer ta för lång tid, jag har tusen saker att göra här hemma. Vårt tredjerum är fyllt av bananlådor. Ikväll är det match mot Degeberga också. Så titta in på wä-bloggen, och se hur vi har det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0