Vilken lyckodag!

Skrivet den: 2011-11-08 kl. 21:34:16 / Kategori: That is that
Idag har jag fått äran att stressa på hög nivå! Jag slutade jobba klockan 18.00 och klockan 18.30 skulle jag vara redo för ett stenhårt pass på friskvårdshuset med laget. Mat införskaffades i bilen och jag var hemma och bytte om och blandade sallad till Daniel också. Så de ska vara!! Nu sitter jag och leker med min nya telefon, äntligen har simkortet kommit!!
Hoppas alla andra också haft en underbar tisdag! 
Passet var också stenhårt och jag kommer älska träningsvärken imorgon!




En gammal bild ikväll också. Men sen ska de bli bättre. Jag håller på att återställa iphonen nu :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0