2 bilder från fotbollsgalan

Skrivet den: 2011-10-25 kl. 13:40:00 / Kategori:
Det blev en kort fotbollsgala för mig i år. Då jag hade fått äran att ta det långa passet på söndagen på konsum tog jag mazdan till Ringelund. Mazdan och en flaska cola. Och jag brukar vara skoj nykter. Mitt vanliga glada spralliga jag. Men inte i lördags. Äckligt opepp och hemma redan vid elva. sjuuuukt! Två bilder tog jag. Väntar på att fler ska dyka upp på FB så man kan låna dem ;)
Och jag blev nominerad, vilket var mitt mål. Den kör vi på ;)






Jag och söta Frida. Tror hon tog min dricka också ;)



Pernilla och Moa var också på det, iaf om man förstod Moa rätt dagen efter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0