från bussen till soffan

Skrivet den: 2011-10-27 kl. 22:03:51 / Kategori: That is that
Tja tja. Jag sitter och snorar framför soffan med massa rättning och skrivning. Men det går framåt i rasande fart!! Har också tittat igenom filmen till morgondagens "Dessis val".
Fast jag är lite irriterad på min dator ikväll då jag inte kan komma in på tradera. Har massor av gökur jag vill bjuda på. Vill hitta ett å kladda massa svart färg på det till köket. Tillsammans med tavelramen jag har haft i över ett år som aldrig kommit på plats. Snyggt hade det varit! Men tydligen inte idag. Är det någon som har ett så hör av er ;)
Typ ett sånt hade varit snyggt. GE MIG!!

Kommentarer
Postat av: S A R A H C O L L E C O L L I N

hejhej!

Just nu har jag en tävling där du kan vinna ett armband :) Kika gärna in och kolla om det är nåt för dig. kram



http://sarahceciliacollin.blogg.se/2011/october/vinn-detta-snygga-armband.html

2011-10-28 @ 11:11:48
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0