hemma!!

Skrivet den: 2011-10-11 kl. 20:58:44 / Kategori: That is that
Det har  varit en lång men underbar dag! Och besöket gick jättebra och jag fick beröm både av läraren från högskolan och min handledare för hur jag ledde trepartsamtalet. Vem vet, jag kanske lyckas ta examen ändå ;)
Själva lektionen var inte den bästa men man kan inte hjälpa att bli lite nervös när det kommer någon som ska bedömma det man gör. Eleverna var däremot underbara och allt flöt på bra ändå. Och under snacket senare pratade jag om min utveckling, mina reflektioner och kopplade detta både till kurslitteratur och styrdokument. Snyggt, minst sagt ;)


Efter avslutad praktik blev det konsum i några timmar och nu sitter jag äntligen i soffan och kollar på fotbollen. Själv för att Daniel är iväg men det gör inget. Jag köpte med mig lite gott och onyttigt från konsum men jag tycker faktiskt att jag är värd det idag! Och imorgon tar jag sovmorgon också!
Livet leker!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0