Lite väl..

Skrivet den: 2011-10-26 kl. 19:18:14 / Kategori: That is that

Där hurrade jag lite väl tidigt tror jag.

Dagen har varit underbar på alla sätt å vis och jag har fått massor gjort. Jag fortsatte i samma stil här hemma men det klaffade inte lika bra. Efter en runda på bibblan har jag sprungit mellan köket å tvättstugan. Tänkte baka kladdkaka till mina änglar på skolan. Glutenfri, laktosfri och med specialsocker för diabetes gjorde jag fyra satser på två kladdkakor. Tills jag läser att mitt glutenfria mjöl innehåller laktos.. WTF? så jag börjar med en ny med vanligt mjöl å vanligt socker. Då hade jag gjort kladdkaka för ca 70 pers.. Jag säger hade eftersom jag sedan tappar den sista, så den finns inte mer. Och Daniel måste sticka till maxi å köpa mer ägg.

Jag ska rätta svenska och engelska. Med lite tur hinner jag med no-texterna och kvällsmat också ;) kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0