Time goes by

Skrivet den: 2011-10-05 kl. 07:21:40 / Kategori: That is that
Hej hallå. Det är en trött Dessi här. Och en Dessi som håller på att bli sjuk, men jag hoppas jag klarar mig fram till helgen. Praktiken är underbar men den tar verkligen musten ur en. "Det är det jag gör, det är det jag lever för" Och Daniel jobbar övertid till tusen (ja tusen, jag lovar. Överdriver inte alls. TUSEN!!) så vi hade behövt både kattvakt, hushållerska och kock just nu. För det är inte mycket man orkar mellan varven.
Idag ska vi hänga i ringarna på idrotten, ha mattekluringar och sedan lite kroppenarbete med sinnena. LOVELY
Det blir ju bara praktiksnack, gör ju inget annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0