tvätt-tid

Skrivet den: 2011-10-26 kl. 21:26:22 / Kategori: That is that
Ett inlägg om tvätt. För det är helt sanslöst!
Så här går det när jag har VFU, eller verksamhetförlagd utbildning (tror jag de ska va). Zero tid för vardagsjobb. Och Daniel jobbar också heltid så det där med tvätten är helt enkelt omöjligt. I söndags hade jag med mig en kasse till mamma och pappa när vi var där på middag. En kasse med smutsiga underkläder, för det var helt enkelt kris. Kändes som om jag var en 19 år gammal kille och hade precis flyttat hemifrån.
Och ikväll hade vi ju äntligen tvätt-tid.
Jag visste inte ens att vi hade så här mycket kläder. Helt otroligt med kläder precis överallt. Och även om tvättmaskinerna är grymma är torktumlare och torkskåp inte helt hundra.(nej inget fel på min teknik!!) Så allt är fortfarande blött. Väntar nu på att det ska bli halvtid i Milan-matchen så vi kan plocka undan de på sängen. Och jag har bakat en kladdkaka till. Det står nu fyra st i kylen, ala 8 satser. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0