ala tidig lördagsmorgon

Skrivet den: 2011-09-03 kl. 08:56:50 / Kategori: That is that
haha, jag mår äckligt bra just nu. Med tanke på mitt tillstånd när jag gick å la mig mår jag ännu bättre. Kvällen blev lyckad, såklart. Vi styrde våra cyklar mellan olika uppdrag och slutstation på wä ip. Här kollade vi på fotboll, åt och tävlade. Jag vann också. Andrapris, hell yeah! En date med Amanda och några grabbs på ladies night i Kristianstad.

Sedan styrde vi cyklarna tillbaka till staden och körde ett snabbt ombyte med lite dans och dricka här på söder. Alle cyklade in i en stolpe, sjukt!! Bånken var vårt mål och där blev det dans och dryck på nytt tillsammans med Daniel och co men också med Christian och Linus som jag träffade på ;) Vilken kväll, haha!!
Nu drar vi till MALMÖ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0