fredag, och som jag längtat!

Skrivet den: 2011-09-30 kl. 06:39:10 / Kategori: That is that
Har nog aldrig längtat efter en fredag som jag gjort denna veckan. Och jag tror det kommer bli ett återkommande tema de närmsta fem veckorna. När jag kommer hem idag är det en powernap som gäller, sen är det jag å soffan. Tror jag, det brukar aldrig bli så ändå..
Matchen igår. Satans Malmö till att förlora. Det räcker inte att var bra och trycka på satan sista tio. Det finns 80 min till på en match. Jag är glad att systern var med. Hon fick också skrika lite och vara med i trycket när vi gjorde mål och pressade på. (ja, Malmö gjorde mål, inte vi.. men det är detaljer) Så jag hoppas hon hade skoj ;)
Nu så, sista rycket sen lägger jag mig raklång!!
sötaste som finns!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0