God morgon!

Skrivet den: 2011-09-21 kl. 06:38:25 / Kategori: That is that
Hej hallå. Lite segt igår då min dator återigen gav upp och jag var på dåligt humör. Skolans flumm och brist på klara direktiv gjorde inte saken bättre. Datorn tog farväl med hjälp av lite vatten och en katt. Efter att jag och Daniel i lätt panik lyckats rädda alla bilder och arbeten börjar min vän sakta men säkert röra på sig igen. Vi får helt enkelt se hur länge det håller men jag får nog börja lägga undan till en ny.
Och vad passande då att jag är uppe jättetidigt för att åka till konsum några timma ;) Ett förmiddagspass idag för omväxlingens skull.
Om man springer ute i regnet i 90 minuter blir man förkyld. Lärdom från helgen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0