höstmorgon

Skrivet den: 2011-09-07 kl. 07:19:31 / Kategori: That is that
Hej hej. Fy vilken höstmorgon det är idag. Regn å rusk och jag fryser. Plus att jag fick tända massa lampor här i lägenheten för att kunna se något. Vi närmare oss vinter och mörker med stormsteg. Mys-skjortan åkte på idag!
Jag hade en mardröm inatt. Någon kändisfrisör klippte av mig allt hår och färgade det rödbrunt. Jag fick en tjock lugg och bob som slutade precis under öronen.. Sedan satte de en tjockisbäbis i knät på mig och sa att ungen var min. Fy farao. Så idag tycker jag extra om mina blonda längder och kommer aldrig klippa av dem. Eller färga dem rödbruna!!
Ska vikariera på gamla skolan idag. Ska bli riktigt skönt eftersom jag inte varit där på länge och behöver verkligen visa mig ute i verksamheten nu när skolan närmar sig sitt slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0