Ääh

Skrivet den: 2012-04-18 kl. 18:18:38 / Kategori: That is that

Hej hej.
Återigen supertrött och superlycklig! Varje dag när jag åker hem så vet jag att jag har valt rätt när jag utbildade mig till lärare. Dessa kids som gör en så glad. Samtidigt känner jag samma sak om mitt jobb på konsum. Jag trivs verkligen superbra där också!!

Och när jag ändå är igång är jag rätt nöjd med soffan också ;) och efter att jobbat från tidig morgon tills nu längtar jag efter dennes kuddar och en filt ;) men gymmet då? Borde jag inte dit?


Hawaii, 2012 <3

 


Kommentarer
Postat av: Hon som bidrar till att du får jobb :-)

Förstår att du är trött. Det hade jag med varit. Själv känner jag mig mer balanserad och pigg än på länge. Denna feberfria dag hemma har varit riktigt mysig och lyxig. Och jag hade turen att få hit några av tjejerna som går i 4-5:an på skolan här i byn och få dem att agera barnvakt så jag kunde ge mig ut och springa. Riktigt skönt! Ses imorgon. Jag jobbar inte särskilt mycket dock då jag kompar ut halva dagen eftersom jag ska vidare iväg till mor och Stockholm senare.

2012-04-18 @ 19:48:56
Postat av: Dessi

SV: jag tackar för allt jobb ;) hade jag inte velat hade jag sagt nej. Synd bara att jag jobbar FÖR dig och inte MED dig!! Skönt att vara utvilad. Man blir gladare då och ingenting känns omöjligt.jag hoppas huvudstaden bjuder på vårväder, men vi ses imorgon!

2012-04-18 @ 21:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0