Buss-sudoku!

Skrivet den: 2012-04-17 kl. 06:03:31 / Kategori: That is that

God morgon!
Idag tar jag den tidiga bussen till jobbet. Tänkte börja en timme tidigare idag för att få sluta en timme tidigare imorgon. Och det fungerar perfekt eftersom det är så ljust ute och lätt att vakna. (jävla tjat om det där ljuset, jag vet. Sorry)

Men om man har tid att sitta och lösa sudoku till frukost klockan fem i fem, då har man gått upp för tidigt! Men mer än hälften av mina morgonrutiner är förbjudna om Daniel fortfarande ligger och sover. ;) så nu sitter jag på bussen med ett halvt sudoku och kan knappt vänta tills jag får sätta tänderna i det igen, haha

Hoppas ni får en trevlig tisdag!!

 


Kommentarer
Postat av: Therese på jobbet

Hoppas du också fått en trevlig dag och att du lyckats lösa det där sudokut :-)

2012-04-17 @ 09:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0