Mys!

Skrivet den: 2012-04-04 kl. 21:18:23 / Kategori: That is that

För två år sedan förlovade vi oss i NYC. Jag vet detta eftersom både datum och plats står i ringen ;) Enligt spelets regler ska man inte vara förlovad i två år men skit samma!

Vi har haft en supermysig kväll med god mat och soffmys. Och jag fick blommor av min älskling också! Det händer inte varje dag och jag är så glad över att jag har Daniel. Det går inte att förklara och inte att sätta ord på. Jag älskar vår vardag tillsammans. Jag älskar våra resor tillsammans å jag älskar när vi åker och kollar på MFF tillsammans. Jag älskar hur våra sötnötar underhåller oss här hemma och jag älskar att Daniel tvingar mig att låta honom hålla om mig varje natt.

Fotboll nu såklart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0