Vårdepression

Skrivet den: 2012-04-16 kl. 08:11:29 / Kategori: That is that

Jag blir rätt deppig varje vår. Jag upptäckte detta för några år sedan. Jag vet inte varför. Det vanliga är att man blir deppig på hösten när mörkret kommer, men jag blir det när det blir ljusare igen. Samtidigt som jag älskar att det är ljust, så det är inte där problemet ligger riktigt ;) Det känns så konstigt när jag får anstränga mig så mycket för att hitta det positiva. Det är inte riktigt likt mig.

Men nu tror, och hoppas jag, på att det är över. Jag har fått sova ut i helgen och samtidigt fått massor gjort så jag kan koppla av lite. Checka av några måsten på den där listan i huvudet. Det gör mig lite lugnare :)

Veckan börjar med strålande solsken och jag ser positivt på framtiden, haha!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0