2a augusti

Skrivet den: 2012-08-02 kl. 09:13:16 / Kategori: That is that

Ja men det är väl klart att jag väljer en solig dag att jobba extra på! Jaja, så kan de gå ibland. Och jag känner mig ändå lite ledig eftersom jag gör de frivilligt, haha. Och dagen igår var värd en veckas ledighet, jag hade inte ens kunnat fantisera ihop något bättre. Fast mamma och pappa vann "familjefejden" med 4-2. Jag och Vera hävdar dock att det inte gick riktigt rätt till på alla utmaningarna!! Ps, jag har varit uppe och tvättat också sedan kvart i sex. Ville bara få med de också!


Kommentarer
Postat av: Therese från jobb

Oooo. Familjefejden! Det lät spännande. Är det någon tradition som ni själva hittat på? Den vill jag höra mer om.

2012-08-05 @ 19:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0