all work!

Skrivet den: 2012-02-22 kl. 06:24:17 / Kategori: That is that
Efter att ha haft två lediga dagar (från skolan) är det nu dags att bege sig tillbaka till verkligheten. Idag ska jag först till skolan och sedan avsluta med några timmar på konsum innan jag får åka hem. Jag längtar efter kidsen och lite ordning och reda, samtidigt som jag inte vill tillbaka till vardagen. Semester är så mycket roligare!
Efter gårdagens miss på gymmet somnade jag innan åtta här hemma. Daniel somnade tidigare än så. Så återigen har jag varit uppe sedan klockan halv sex, men som sagt, det känns jättebra! Jag har ändå sovit i närmare tio timmar.
Idag kör jag på samma mysiga kofta men istället för svarta jeans kör jag på blå och behåller koftan öppen istället. Tillsammans med massa smycken blev det supersnyggt! Tyvärr ser ni inte stora blomman i håret där bak. Är supernöjd med blommorna!
De här med outfits är egentligen inte min grej och så fort jag slutat leka med mina nya kläder kommer de försvinna, haha. Men tills dess får ni stå ut. Och så här tidigt på morgonen blir det också webcam-bilder därav de dåliga bilderna. Kameror är inte heller min grej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0