Dinner!!

Skrivet den: 2012-02-16 kl. 19:12:00 / Kategori: Hawaii 2012
Ah, världens lyckligaste tjej här!!
Ny kväll, ny restaurang. vår servitris måste trott vi var galna. För det första var stället kända för deras öl-utbud. Och Daniel har inte sitt legg med sig. (körkotet ligger hemma i Sverige, men han brukar komma ihåg att ta med passet) så jag betsäller en öl och Daniel en läsk. Och sedan beställer jag in revben medan sambon min tog fish and chips. De satte tallrikarna på fel plats, för de bara antog att de skulle vara tvärtom. Så där satt jag med öl och revben och grisade och har aldrig varit lyckligare. Himlans gott!!
Öl-listan ;) på båda sidorna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0