En runda!

Skrivet den: 2012-02-12 kl. 08:11:00 / Kategori: Hawaii 2012
På något sätt har vi lyckats rätt bra med tidsomställningen här. Vi vaknar vid åtta-tiden och går och lägger oss vid nio-tio kanske. Och eftersom vi hellre utnyttjar tiden på morgonen har vi försökt hålla det så. En kväll somnade Daniel redan åtta, haha.

Jaja, idag vaknade jag vid lite efter sju. Eftersom Daniel hade kollat på fotboll halva natten tänkte jag låta honom sova. Det blev en liten joggingrunda för mig istället. Sprang inte så långt, och kanske inte så fort heller, men svetten rann av mig. Sjukt och så härligt!! Bilderna är inte från min löprunda utan från en powerwalk en morgon. Tror det var förra lördagen, vi är fortfarande bleka ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0