God morgon!!

Skrivet den: 2012-02-21 kl. 08:18:57 / Kategori: That is that
Hej hopp!
Det tog inte många minuter för mig att somna igår. Det kändes verkligen underbart att vara så trött och faktiskt få gå och lägga sig istället för att tvinga sig själv att vara vaken. Tyvärr var inte Daniel lika trött och han har det fortfarande jobbigt med tidsomställningen. Det farliga är ju att sova på eftermiddagen. Och eftersom han var själv hemma igår tror jag det var precis vad som hände. Så idag ska jag vara på honom som en iller för att hålla honom vaken till iaf klockan åtta. ;)
Jag vaknade vid halv sex idag (av Daniel) men kände att jag likaväl kunde gå upp. Jag vänjer mig gärna vid att gå upp tidigt och gå och lägga mig tidigt. Man får mer gjort då! Så jag har självklart hunnit med massor redan, och mer ska det bli.
Ny tröja idag också. Jättemysig kofta från Levis. Den kommer fungera jättebra som en vårkofta eller sommarjacka sen när det är dags för de årstiderna! Det är ju supertråkigt väder idag med ny snö på marken. Fast den verkar inte bli långvarig. Eftersom det blir kängorna idag livar jag upp stämningen med en blomma i håret. Inköpt på Hawaii såklart. Jag köpte en stor och två små. (En liten som sitter i flätan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0