Här går det undan!

Skrivet den: 2012-02-28 kl. 07:26:10 / Kategori: That is that
Redan tisdag! Fast när jag vaknade trodde jag att det var söndag, haha. Men tiden går fort när man har roligt och det har jag på mitt jobb. Och ju fortare tiden går desto mindre tid är det kvar till vi ska åka till Egypten.
Gårdagen avslutades med ett möte med fotbollslaget (Är kvar i spelarrådet, det gillar jag) och sedan bio med Daniel och några kompisar. Vi såg En gång i Phuket. Den var bra mycket bättre än jag trodde! Mycket välgjord och genomtänkt och det gillar jag. Daniel gillade också den så då måste den vara bra ;)
Hawaii-kläder idag. Fast bättre bild än så tror jag inte att det blir tyvärr. En svart t-shirt från quiksilver och en svart ziptröja från armani. Båda köpta på killavdelningen faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0