Hiking in Hawaii

Skrivet den: 2012-02-14 kl. 14:25:00 / Kategori: Hawaii 2012
Det blev en walk idag. Och jag är så glad att vi faktiskt hittade på något. Jag vet inte varför, men jag klarar inte av att ligga på stranden längre. Så efter en tidig frukost gick vi från hotellrummet vid halv nio (var tanken iaf. Vi går numera på amerikansk tid så kvart i nio är nog mer ärligt...)
en hike uppför diamond head är en vandring på 1,3 km, 171 m upp. Ja, sen 1,3 km ner också. Lite mesigt tyckte jag och Daniel så istället för att ta bussen dit började vi trava. Totalt blev det en runda på över 1,2 mil vilket tog oss lite under två och en halv timme. Men då var vi ju uppe på toppen ett tag, och hamnade bakom långsamma japaner heeeela tiden. Och vilket utsikt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0