Jet-lag!

Skrivet den: 2012-02-20 kl. 07:24:32 / Kategori: That is that

Äh, vad är det här nu då? Visserligen har vi åkt långt och med en tidsskillnad på 11 timmar har man rätt att bli lite snurrig. Men detta är ju lite löjligt.

För det första vaknar vi jättetidigt! Jag har legat här sen klockan sex och försökt somna om, men har gett upp nu. Och sen på kvällarna kan vi inte sova. Jag var trött igår på jobbet. Så trött att jag skulle kunna somna stående, men de hade "gått över" tills jag kom hem.. Vi går inte å lägger oss förrän vid tolv. (vilket är sent för mig å Daniel. Jättesent!) Och sedan tar det minst en timme till innan vi somnar.

Så man ligger några timmar minus men det rättar nog till sig snart :) Nu får vi se vad dagen har att erbjuda. Det verkar ju bli en lång sådan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0