lite fynd!

Skrivet den: 2012-02-08 kl. 16:15:00 / Kategori: Hawaii 2012
Jag fyndade idag. Och ibland är det jobbigt att fynda. Som idag. Jag hittade jättefina converse inne på footlockers barnavdelning. Och då blir dem ju så billiga så man måste köpa dem! Frågan är om jag behöver dem, eller om jag ens kommer använda dem. Men då de inte kostade mer än $32 st kunde jag inte låta bli. Jag tog två par, haha. jaja, annars får jag ge bort dem eller sälja dem eller något ;)
Jag köpte en kofta på Hollister på rea också. Den hade kostat $130 men jag fick den för $28. Inte dålig rea de. Shortsen köpte jag för fullpris, illa asså. Hela $33 för dem, haha.
Jag är supernöjd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0