Snygg satan.

Skrivet den: 2012-02-02 kl. 08:25:31 / Kategori: That is that

God morgon, god morgon.
Efter en sovmorgon igår fick jag gå upp extra tidigt idag. Av någon anledning har jag fått öppning på villaskolan på torsdagarna men det gör mig ingenting :) Idag är det riktigt kallt ute så glöm inte att klä på er innan ni går ute. Norrland i all ära, men inget stoppar de skånska vindarna.

Visar håret efter gårdagens besök hos fina Sara. La i en gråare toning för att få det lite ljusare och mindre gult inför resan. Det kommer säkert blekas när vi är iväg men jag ska försöka vara rädd om de! Jag gav upp efter några bilder och började fula mig istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0