sunglasses

Skrivet den: 2012-02-09 kl. 18:36:00 / Kategori: Hawaii 2012
Jag vet inte om ni tänkte på det, men på en av shoppingbilderna fanns ett par solglasögon. Vilket impulsköp det var haha. Men när jag stod och väntade på att Daniel skulle köpa nya brillor (skitsnygga!!) testade jag lite själv. Sedan gick vi ut ur butiken men jag kunde inte sluta tänka på de där snygga solglasögonen från marc by marc jacobs. Jag behövde inte dem, men satan vad jag ville ha dem. Och ärligt talat, jag hade ångrat mig så mkt om jag inte köpt dem!
Senare upptäckte jag varför jag tyckte så mycket om dem. De är en kopia av mina solglasögon från Dolce & Gabbana, haha. jaja, båda paren är supersnygga!!


D&G är dem längst ner. ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhhh, jag älskar mina (läs Sebs) solglasögonen från Marc by Marc Jacobs. De sitter så bra. Jag njuter av alla läsa om alla dina inköp och bara längtar mer och mer efter en resa till landet på andra sidan. Får dock vänta ytterligare ett tag. Njut av allt! Kramar

2012-02-09 @ 19:15:54
URL: http://fridazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0