the cheesecake factory

Skrivet den: 2012-02-10 kl. 19:52:00 / Kategori: Hawaii 2012
Ikväll klarade vi inte av att bara gå förbi längre!! The cheesecake factory ligger mitt på huvudgatan här och vi har gått förbi varje ikväll. Igår gick vi och frågade om väntetiden för ett bord, men 1h och 10 min var för bra för oss. Vi har satt gränsen vid en halvtimme. Men när vi kom tillbaka från Hanauma Bay idag bestämde vi oss för att testa igen. Klockan var ju inte så mkt ännu (inte mer än fem när vi kom iväg), och väntetiden var inte längre än 15 min. Perfekt! Vi tog båda varsin köttabit (underbart) och delade en cheesecake till efterrätt. Nästan haveri i förhållandet när vi skulle bestämma oss för en bit bara, haha. Men det gick, och den valda biten var riktigt god såklart.
Vi hade en supermysig kväll med många skratt! Jag älskar att vara här med min Daniel!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0