Tidsskillnaden!

Skrivet den: 2012-02-04 kl. 19:18:55 / Kategori: Hawaii 2012
Där är ju en del tidsskillnad mellan oss och Sverige just nu. Och då vi just har vaknat, varit på en morgonpromenad, och ska gå och äta frukost är det kväll hos er och klockan börjar närma sig åtta. Därför känns det dumt att jag ska uppdatera hela natten.
Så jag kommer lägga upp tidsintällda inlägg från dagen innan under hela dagen för er. På så sätt blir det roligare för er och för mig. Jag behöver bara sätta mig vid datorn en gång och skriva ner allt (vilket jag älskar, annars hade jag inte gjort de) och ni får upplägg som passar lite bättre :)
Nej, frukost var det. Ses sen!!
Bilderna är tagna från vår balkong. Det kommer fler senare!!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Bara för att ni ska kunna läsa min blogg får jag gå upp mitt i natten, och skriva.

2012-02-05 @ 06:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0