typ jättesjuk!

Skrivet den: 2012-02-25 kl. 10:25:42 / Kategori: That is that
Hej hej!
Hjälp vilken dag jag hade igår! Efter att ha varit på jobbet i en halvtimme fick jag gå igen. Jag var så rädd att spy där vilket kanske inte hade blivit speciellt populärt. Efter en halv bussresa hem fick jag ge upp även den, och pappa fick köra mig hem.
Jag har aldrig haft maginfluensa innan. Det hade jag kommit ihåg, för gårdagen var det värsta jag varit med om, någonsin. Daniel flydde fältet rätt snabbt och gick i cirklar omkring mig, haha. Fast han köpte hem Cola till mig vilket jag tror blev min räddning. Och jag missade kusinträffen igår, supersegt verkligen!  Idag mår jag mycket bättre men jag får nog hålla mig hemma ändå. Så tråkigt!! Hoppas ni andra hade en trevligare fredag! Och får en trevligare lördag. :)
Miami 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0