uno!

Skrivet den: 2012-02-25 kl. 19:52:00 / Kategori: That is that
Svärföräldrarna ville ha mig ikväll trots eventuell smittorisk. De får skylla sig själva :) fast jag mår bra! Dock vågade jag inte sticka till gravida Carro och lillAlex som nyss fyllt ett. Det vore bara dumt!
Vi har ätit gott och myst och spelat spel. Mitt favoritspel, Uno! Jag blir lika glad varje gång vi spelar uno. Under dagarna tränar jag med kidsen och hemma hos Olssons är det match. Efter åtta rundor har jag inte vunnit en enda gång ;) Vi ska snart hem igen, och jag kommer nog somna tidigt!! Daniel somnade under spelets gång. Det är rätt roligt att sitta och titta på en person som är jättetrött, haha. Ha en trevlig lördagskväll!!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0