workout!

Skrivet den: 2012-02-20 kl. 11:47:04 / Kategori: That is that
Sådär, nu vet man hur lång tid det tar att förstöra en månads hårdträning. Två veckor på Hawaii räcker gott och väl tydligen ;)
Både jag och Daniel är lediga idag så efter att legat vakna i en hel evighet, ätit frukost och myst lite på soffan, stack vi till gymmet. Jag är helt slut just nu, vilket känns både bra och dåligt. Jag körde bara lätt styrketräning men jag kände en stor skillnad. Jag har inte gått upp något i vikt under resan vilket betyder att musklerna måste försvunnit i ett rasande tempo. BLÄ!! Men det är bara att ta nya tag. Om en månad åker jag iväg till solen igen så fram tills dess är det hårdträning igen. Och efter allt slappande på Hawaii är jag riktigt taggad på att ta tag i träningen igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0