blä för tidiga morgnar

Skrivet den: 2012-01-06 kl. 06:56:34 / Kategori: That is that
Usch usch för denna fredag! Precis så underbar som torsdagen var, precis så illa har denna dag börjat för mig. Inte nog med att katten hållt oss vakna halva natten (igen, bobo ligger illa till!!!) jag har fått världens tandvärk bara pang boom och mamma kommer tala om för mig att jag borde operara bort dessa jäkla visdomständer men jag vågar inte! Och Daniel ligger kvar i sängen för han är ledig. Hur kommer det sig att när han inte jobbar 50-timmarsvecka så gör jag de?? Å jag kommer säkert missa bussen nu..
En butter Dessi idag. Hoppas konsum kan göra mig lite gladare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0