inte en mysmåndag

Skrivet den: 2012-01-30 kl. 18:04:16 / Kategori: That is that
Äh! Måndagen blev inte alls som jag hade tänkt. Jag fick jobba längre än vad jag tänkt och kunde därför inte fixa håret. Ska försöka klämma in det på onsdag istället. Jag har nästan precis kommit hem och ska bara snabbt byta om innan jag ska köra till fotbollsträningen. Eftersom det är svinkallt ute och vindar värre än jag vet inte vad, är jag inte jättesugen på en och en halv timmes grusträning. Men eftersom jag tänkte fuska på torsdag får jag dra mig dit.
Om ni sitter framför tvn i soffan ikväll, mys lite för mig också. Jag kommer nog inte få sitta ner förrän vi sitter på flyget till Hawaii känns det som ;)
bilder från i somras med Vera, Kalle och Daniel. Jag har handen full med popcorn på alldeles för många bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0