Morning morning

Skrivet den: 2012-01-31 kl. 06:25:06 / Kategori: That is that
Good morning bitches!
Fan vad skönt det är efter en löpövning på grus. Då är man sådär läskigt nöjd med sig själv. Och jag hoppas att det ger något ;) Tyvärr blev jag inte frisk av de (även om jag blev av med kanske 2 kg snor, minst) och jag känner det i halsen idag. Fast jag är inte orolig då jag räknbar med att mina nya bästa vänner, ipren och strepsils, tar hand om allt det onda innan fredag.
Jag är bara lite orolig över att jag inte hinner med allt det som jag måste göra. Ja börjar bli lite lätt stressad eftersom allt verkar skjutas upp hela tiden. Det börjar bli ont om tid ;)


Men nu ska jag jobba några timmar så allt sådant får vi ta ikväll. KRAMAR




Waikiki, här kommer vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0