Nej nej nej!!

Skrivet den: 2012-01-28 kl. 09:18:39 / Kategori: That is that

Detta händer inte! Jag är sjuk. Daniel säger att man inte får känna efter för då blir man sjuk. Men jag lovar, this is the real shit! Jag har ont i halsen och är täppt till tusen. Bajs också! (omoget)

Nu måste jag bara försöka stoppa förkylningen från att bli värre. Jag har varit på Apoteket nu på morgonen, men jag är inte mkt av en medicinperson. Jag kan till exempel inte ta nässpray. Men jag köpte strepsils och Ipren och lite hostmedicin. Hostmedicinen var lite i förebyggande syfte vilket är bra för att vara mig. Jag har liksom inte tid att hosta i två veckor nu. Tänkte att jag skulle göra en utgrävning i medicinskåpet och se om jag hittar några amerikanska tabletter. De brukar fixa det mesta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0