Same shit..

Skrivet den: 2012-01-31 kl. 21:07:22 / Kategori: That is that

Det blir lite samma sak de här sista dagarna innan vi åker känns det som. Massor av jobb, lite fix inför resan, och massor av god keso. Detta är något som jag kommer fortsätta med när vi kommer hem! Idag har jag visat lägenheten och diskmaskinen för Johanna som ska bo här. Vi känner oss trygga med att lämna katterna med henne eftersom hon brukar få flytta in när vi åker iväg.

Jag har också hunnit med ett tvåtimmarspass med Svensson på gymmet. Rätt nöjd där också. Nu ska jag försöka hinna packa ner handbagaget och sen är jag rätt nöjd med dagen :) Om jag får låna väskan. Jag övertalade Vera om hur bra denna GUESSväskan var när vi var i USA tillsammans. Jag sålde in den så bra att jag var tvungen att köpa en själv också, haha. Och nu har jag den som handbagage varje gång vi reser. Eftersom den är så stor kan jag alltid få ner kläder i den om jag råkar shoppa för mkt!

Hoppas alla haft en bra tisdag, även om det inte är veckans roligaste dag alltid! Kram kram från soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0