Torsdag!

Skrivet den: 2012-01-19 kl. 05:17:15 / Kategori: That is that
Hej alla söta.
Att gå upp innan klockan är fem känns inte riktigt rätt tycker jag. Men jag verkar vara bättre på det än på att gå upp klockan sju så. Jag har precis stått och bränt mig själv en stund i duschen och sitter och myser i soffan med en ansiktsmask. Inte alla som hinner det såhär på morgonkvisten. Strax blir det en runda frukost och sedan sticker jag till jobbet.
Ikväll får jag hjälp med att göra och provsmaka lite snittar. De andra får göra dem, jag provsmakar, haha. Usch nu kurrar ju magen, dags för frukost!! vi hörs senare.
Det har varit mååånga semesterbilder nu. Som ni förstår är jag halvvägs till Hawaii redan ;) snart dags för en kategori kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0